loading...

معرفي محصولات contelec

معرفي محصولات contelec

بازدید : 203
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

Contelec

Contelec، در سال 1960 تاسيس شده و داراي دفتر مركزي در Biel است، Contelec بخشي از گروه Siedle آلمان است و بيش از 100 نفر كار مي كند. Contelec متخصص در مهندسي و توليد سنسورهاي با كيفيت بالا براي اندازه گيري زاويه اي و مسير است. محصولات اين شركت از اجزاي استاندارد كم هزينه، با كيفيت بالا به راه حل هاي شخصي فردي است كه مي تواند در دسته هاي توليدي كوچك عرضه شود. اين محدوده شامل سنسور موقعيت مكاني بدون تماس و بدون تماس و همچنين پتانسيومترهاي مبتني بر تكنولوژي هاي پلاستيكي رسانا، سيم و كريمت است.

Contelec، به عنوان شركت بين المللي متمركز، 80 درصد از محصولات خود را صادر مي كند. بخش عمده اي از اين شركت، بخش مهندسي Contelec است كه خدمات يكپارچه براي مهندسي و توليد زير مجموعه ها را فراهم مي كند. Contelec از سال 1995 تاكنون گواهينامه ISO9001 را تأييد كرده است و نام خود را در بخش كيفيت بالا در اختيار دارد. اين شركت به شدت در تحقيق و توسعه سرمايه گذاري مي كند تا اطمينان حاصل شود كه ريتم نوآوري بالا در آينده حفظ خواهد شد. اين باعث مي شود Contelec يك راه حل راهبردي براي طيف وسيعي از مشتريان باشد، كه سهم قابل توجهي در توسعه موفق محصولات جديد دارد.

محصولات Contelec به شرح زير است:

utomotive / Motor Sports

Railway technology

Energy

Heating / ventilation / air conditioning

Joystick

Marine

Mechanical engineering

Medicine

Measurement instruments

Mobile vehicles

شركت آرين صنعت عامل فروش شركت Contelec محصولات خود را به بهترين قيمت و در كمترين زمان ممكن به شما ارائه مي نمايد. براي ارسال قطعات Contelec درخواست خود از طريق آدرس رايانامه زيرارسال فرمائيد . همچنين در صورت نياز به جزئيات بيشتر در ارتباط با قطعات Contelec كارشناسان اين شركت آماده پاسخگوئي به شما گراميان مي باشند :

فكس : 32686698-031

تماس : 32655045-031

برچسب ها نمايندگي contelec ,
بازدید : 309
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

DRIESEN + KERN

Driesen + Kern در سال 1977 تاسيس شد و به عنوان يك توزيع كننده براي شركت هاي مختلف است. به دنبال درخواست مشتريان، Driesen + Kern شروع به توسعه و ساخت ابزارهاي خود كرد. در سال 1993، اين شركت در بدرامستت به يك مركز جديد رفت و در فن آوري هاي جديد براي سنسورها، مبدل ها و ديتابيس ها، سرمايه گذاري كرد. تجهيزات كاليبراسيون خانگي Driesen + Kern براي بسياري از پارامترهاي فيزيكي مانند رطوبت، دما، فشار و ... مناسب است. اطمينان از خدمات كاليبراسيون سريع و كارآمد براي مشتريان است. در سال 1996 يك سيستم مديريت كيفيت با توجه به DIN EN ISO9001 معرفي شده است.

كاركنان شركت Driesen + Kern GmbH از مهندسين و تكنسين هاي خدماتي تخصصي و با تحصيلات عالي پشتيباني مي كنند. يك استاندارد با كيفيت بالا براي ابزارهاي مينياتوري بسيار مهم است و به همين دليل است كه قبل از اينكه اين وسيله به مشتري ارسال شود، يك تست 100٪ انجام مي شود.

محصولات DRIESEN + KERNبه شرح زير است:

Humidity and Temperature

Humidity Sensors, Hygrometers

Industrial Humidity Transmitter and Probes

Datalogger for humidity and temperature

Vaisala HM40 Humidity and Temperature meter

Humidity calibration chamber

Versatile Data Loggers

Data Logger DCXP

RuggedPlus series of dataloggers

Datalogger for voltage current and more

Datalogger for strain gauge and ELV

Versatile datalogger with flexible inputs

Robust, Versatile Data Logger for Outdoor Use

InfraLog for Windows Software

Temperature Probes

Differential Pressure - logger and sensors

Differential Pressure Transmitter with RH/T

Differential Pressure Logger

Barometer, Hygrometer, Thermometer

Barometer, barometric pressure Transmitter

Barometric pressure logger

High-precision barometer logger

Pressure Logger - Datalogger for absolute pressure

Data Loggers for Pressure & Temperature

Pressure Loggers

Waterlevel, Waterquality - Loggers and Probes

Data Loggers with Integrated Sensors

Data Loggers with GPRS Data Transmission

Sensors/Transducers f. waterlevel and waterquality

Temperature sensors and probes

Temperature Probes, PT100, PT100, Thermistor

Thermocouples, Cables and Connectors

Temperature Strips, temperature indicators

Data Loggers for Temperature

DKT200 Temperature Probe

شركت آرين پارسيان عامل فروش شركت DRIESEN + KERNمحصولات خود را به بهترين قيمت و در كمترين زمان ممكن به شما ارائه مي نمايد. براي ارسال قطعات DRIESEN + KERNدرخواست خود از طريق آدرس رايانامه زيرارسال فرمائيد . همچنين در صورت نياز به جزئيات بيشتر در ارتباط با قطعات DRIESEN + KERNكارشناسان اين شركت آماده پاسخگوئي به شما گراميان مي باشند :

فكس : 32686698-031

تماس : 32655045-031

برچسب ها Driesen+kern ,
بازدید : 149
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

DJB

شركت DJB Instruments، توليد كننده پيشرو در انگلستان شتاب سنج، پويا است.DJB به طور مداوم در تلاش براي توليد كارآمد،مبدلهاي فشار، ابزار دقيق و كابل كشي است. DJB با دفتر فروش خودواقع در فرانسه و يك كارخانه توليد مدرن در Mildenhall، Suffolk، انگلستان، محصول با كيفيت بالا و قابل اعتماد تحويل مشتريان مي دهد. DJB Instruments داراي يك سياست تحقيق و توسعه مستمر است. تمام مراحل توليد و تست مبدل و ابزار دقيق توسط DJB انجام مي شود و شامل ساخت اجزاي پيزو-سراميكي، مهر و موم ها و اتصال دهنده هاي hermetic و محصولات الكترونيكي هيبريدي فيلم ضخيم، آزمايش محيط زيست مي باشد.

محصولات DJB به شرح زير است:

Accelerometers

Accelerometer Finder

Voltage Output Accelerometers

Charge Output Accelerometers

Monoaxial IEPE

Monoaxial Charge Output

Triaxial IEPE

Triaxial Charge Output

Industrial Accelerometers

High Shock IEPE

High Temp Accelerometers

Seismic Accelerometers

Pressure Sensors

Cables, Connectors and Mountings

Connectors & Joiners

Cables

Accelerometer Mounting Studs

Magnets & Mounting Blocks

Instrumentation

Handheld Vibration Meters

Hand Held Calibrator

Analogue Electrical Filters

In-line Converters

Integrators

Source Amplifiers

IEPE Signal Conditioning

Modular Instrumentation

Down Hole Seismic Sonde

IEPE Impact Hammers

IEPE Impedance Head

Junction Boxes

شركت آرين پارسيان عامل فروش شركت DJB محصولات خود را به بهترين قيمت و در كمترين زمان ممكن به شما ارائه مي نمايد. براي ارسال قطعات DJB درخواست خود از طريق آدرس رايانامه زيرارسال فرمائيد . همچنين در صورت نياز به جزئيات بيشتر در ارتباط با قطعات DJB كارشناسان اين شركت آماده پاسخگوئي به شما گراميان مي باشند :

فكس : 32686698-031

تماس : 32655045-031

برچسب ها نمايندگي DJB ,
بازدید : 157
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

Dimetix

Dimetix AG در سال 2002 تاسيس شد. Dimetix AG توسعه دهنده ، توليد كننده و فروشنده دستگاه هاي اندازه گيري با كيفيت است. به لطف تكنولوژي ليزر پيشرفته، ممكن است اندازه گيري تا 500 متر با يك دقت منحصر به 1 ميلي متر برسد. تجهيزات اندازه گيري Dimetix براي اندازه گيري اجسام متحرك در انبارها يا براي جرثقيل ها استفاده مي شودواندازه قطر ماشين آلات پيچ و مهره را نيز اندازه گيري مي كنند. Dimetix داراي مشتريان وشركاي بين المللي در سراسر جهان است .و از طريق نمايندگي هاي فروش خود به مشتريان خدمت رساني مي كند.

محصولات Dimetix به شرح زير است:

Sensors

Safety engineering

Lighting

Vision / ID

Accessories

شركت آرين پارسيان عامل فروش شركت Dimetix محصولات خود را به بهترين قيمت و در كمترين زمان ممكن به شما ارائه مي نمايد. براي ارسال قطعات Dimetix درخواست خود از طريق آدرس رايانامه زيرارسال فرمائيد . همچنين در صورت نياز به جزئيات بيشتر در ارتباط با قطعات Dimetix كارشناسان اين شركت آماده پاسخگوئي به شما گراميان مي باشند :

فكس : 32686698-031

تماس : 32655045-031

بازدید : 222
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

Dexter

از سال 1977، تحقيقات دكستر ارائه دهنده ترجيحي از آشكارسازهاي دماسنج مادون قرمز براي علم و صنعت بوده است. امروز Dexterبزرگترين انتخاب هاي جهان از راه حل هاي مبتني بر گرما را ارائه مي دهد. كه سيگنال هاي مبتني بر سيگنال مادون قرمز حسگر ترموپلي است. Dexter آشكارسازهاي استاندارد در حجم بالا را براي مشتريان پيشنهاد مي كند. Dexter همچنين آشكارسازها را براي نيازهاي خاص نيز سفارشي مي كند. ماژولهاي يكپارچهDexter به عنوان زير سيستمهاي سنجش كامل عمل مي كنند. مشتريان در تحقيقات علمي، خودرو، هوا فضا، لوازم خانگي، سيستم هاي امنيتي، تجهيزات پزشكي، و بيشتر در حال حاضر به Dexter براي آشكارسازهاي با كارايي بالا متكي هستند.

محصولات Dexter به شرح زير است:

Product Finder

Temperature

Security/Detection

Laser Power and Targeting

Gas Analysis

Fire Suppression/Detection

Imaging

Specialty Items

Digital Solutions

DexTempTM 1000

شركت آرين پارسيان عامل فروش شركت Dexter محصولات خود را به بهترين قيمت و در كمترين زمان ممكن به شما ارائه مي نمايد. براي ارسال قطعات Dexter درخواست خود از طريق آدرس رايانامه زيرارسال فرمائيد . همچنين در صورت نياز به جزئيات بيشتر در ارتباط با قطعات Dexter كارشناسان اين شركت آماده پاسخگوئي به شما گراميان مي باشند :

فكس : 32686698-031

تماس : 32655045-031

برچسب ها نمايندگي dexter ,
بازدید : 157
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

HEIDENHAIN

. JOHANNES HEIDENHAIN GmbH توسعه دهنده و توليد كننده سنسورهاي خطي و زاويه، كد كننده هاي دوار، خروجي هاي ديجيتال و كنترل هاي عددي براي موقعيت يابي است. محصولات HEIDENHAIN در درجه اول در ماشين آلات با دقت بالا و همچنين در گياهان براي توليد و پردازش اجزاي الكترونيكي استفاده مي شود. HEIDENHAIN تجهيزات اندازه گيري و تست تجهيزات توسعه يافته و ساخته شده براي بسياري از آزمايشگاه استانداردهاي جهان و كدك هاي زاويه اي براي تلسكوپ هاي مختلف و آنتن دريافت ماهواره اي را نيز توليد مي كند. با استفاده از تجربه و دانش HEIDENHAIN در توسعه و ساخت دستگاه هاي اندازه گيري و كنترل عددي، HEIDENHAIN زمينه سازي براي اتوماسيون گياهان فردا و ماشين آلات توليد را ايجاد مي كند.

محصولات HEIDENHAIN به شرح زير است:

Linear Encoders

Angle Encoders

Rotary Encoders

Length Gauges

CNC controls

Subsequent electronics

Touch Probes

Grid Encoder

شركت آرين پارسيان عامل فروش شركت HEIDENHAIN محصولات خود را به بهترين قيمت و در كمترين زمان ممكن به شما ارائه مي نمايد. براي ارسال قطعات HEIDENHAIN درخواست خود از طريق آدرس رايانامه زيرارسال فرمائيد . همچنين در صورت نياز به جزئيات بيشتر در ارتباط با قطعات HEIDENHAIN كارشناسان اين شركت آماده پاسخگوئي به شما گراميان مي باشند :

فكس : 32686698-031

تماس : 32655045-031

برچسب ها heidenhain ,
بازدید : 181
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

DTS

DTS يك توليد كننده پيشرو در سيستم هاي سنجش داده ها و سنسورهاي خودرو، هوا فضا، بيومكانيك، فيزيكدان و آزمايش انفجار است. DTS متخصص در ضبط ناهموار، مينياتوري، سرعت بالا داده ها و سنسورها براي تجزيه و تحليل آسيب شان و آزمايش محصول است.

DTS براي راه حل هاي اندازه گيري با كارايي بالا براي محيط هاي تست شديد و همچنين پشتيباني فني استثنايي در سراسر جهان شناخته شده است. DTS در واقع در سيل بيل، كاليفرنيا، داراي مراكز فني جهاني و شركاي فروش بين المللي براي خدمات مشتريان در هر منطقه است.حسگر هوشمند كلاه ايمني DTS كه براي ارتقاء ايمني سربازان است، توسط ارتش ايالات متحده به عنوان يكي از بزرگترين اختراعات نامگذاري شده است. براي سه سال مجله شركت DTS يكي از سريع ترين شركت هاي خصوصي در حال رشد در ايالات متحده شناخته شده است.

محصولات DTSبه شرح زير است:

Data Acquisition Systems

Standalone Shock Recorders

Sensors

In-Dummy DAS Solutions

Recreational Surface Tester

Crash Wall Solutions

DAS Accessories

Software

SLICEWare Software

DataPRO Software

TSR Control Software

TDAS Control Software

شركت آرين پارسيان عامل فروش شركت DTSمحصولات خود را به بهترين قيمت و در كمترين زمان ممكن به شما ارائه مي نمايد. براي ارسال قطعات DTSدرخواست خود از طريق آدرس رايانامه زيرارسال فرمائيد . همچنين در صورت نياز به جزئيات بيشتر در ارتباط با قطعات DTSكارشناسان اين شركت آماده پاسخگوئي به شما گراميان مي باشند :

فكس : 32686698-031

تماس : 32655045-031

برچسب ها نمايندگي DTS ,

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 3391
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه